Klantenservice

Welkom in de webwinkel van SKW-opleidingen.

Winkelen bij SKW-opleidingen is eenvoudig. Om te kunnen shoppen is het niet nodig om eerst een account aan te maken, u kunt direct beginnen. U plaatst de gewenste artikelen in het winkelmandje, vult uw adresgegevens in en verzendt uw bestelling. Wij maken uw order klaar en zorgen voor een snelle verzending. U kunt kiezen voor een factuur of vooruit betalen dmv een overschrijving of Ideal. De factuur wordt per mail verzonden. Na uw bestelling krijgt u een bevestiging per email. Als u deze email niet krijgt, neemt u dan even contact met ons op.

Betalen op rekening

Het is mogelijk om via de website te bestellen en te kiezen voor betaling op rekening. U moet dan wel het veld 'bedrijfsnaam' hebben ingevuld. Vervolgens kiest u bij de betaalwijze 'ik betaal na ontvangst van de factuur'. Wij zullen dan eerst uw order opsturen en vervolgens ontvangt u een factuur. Als u een afwijkend factuuradres heeft aangevinkt, dan moet hier ook de bedrijfsnaam ingevuld zijn om de optie betalen op rekening te krijgen.

Verzendkosten en -termijn

Als het totale orderbedrag meer dan 150 euro is, exclusief BTW, dan brengen wij geen verzendkosten in rekening.

Heeft u vragen over de levering dan kunt u ons altijd even bellen of mailen (info@skw-opleidingen.nl). Doorgaans verzenden wij uw producten dezelfde dag. Mocht er niemand aanwezig zijn op het afleveradres dan wordt een berichtje achtergelaten door de bezorger. 

Wij proberen de pakketten dezelfde dag te verzenden, afhankelijk van het tijdstip van bestellen en de voorraad lukt dit wel of niet. Als uw pakket verzonden is ontvangt u een bevestiging per email. Een verzonden pakket wordt in 98% van de gevallen de volgende dag afgeleverd. Pakketten worden niet op zaterdag en zondag verstuurd en/of afgeleverd. Dus als uw pakket vrijdag is verstuurd wordt deze maandag afgeleverd.

Als u vragen heeft over de levertijd en de verzending kunt u ons altijd mailen of een whatsapp sturen naar 06-19136931.

Kan ik ook bestellen als ik nog geen klant ben?

Ja, u kunt bestellen zonder eerst een account aan te maken. plaats de artikelen in de winkelwagen, ga naar afrekenen en kies de optie 'bestel als gast' en vervolgens vult u de adresgegevens in. Wij ontvangen daarna uw bestelling, u krijgt hiervan een bevestiging, automatisch, per email.

Hoe kan ik - behalve via de website - verder nog bestellen?

Bedrijven, verenigingen en stichtingen kunnen ook bestellen via de eigen bestelsoftware. U mag uw bestelling versturen via email naar info@skw-opleidingen.nl. Als u een eigen inkoopordernummer of referentie opgeeft zullen wij deze op de factuur vermelden. Ook staan wij op diverse markten en braderien.

Sommige bedrijven hebben eerst een offerte nodig, voordat er een bestelling gedaan kan worden. Dat is geen probleem, als u doorgeeft wat u nodig heeft dan maken wij voor u een offerte.

Hanteert Ehabo Preventie een minimum aankoopbedrag?

Nee, wij hebben geen minimum aankoopbedrag. Als uw bestelling in totaal minder is dan € 150 (exclusief btw) dan brengen wij wel verzendkosten in rekening. Aan het eind van de bestelling ziet u altijd het totaalbedrag inclusief btw en verzendkosten. Er zijn geen verdere bijkomende kosten.

Kan ik ook spullen retourneren?

Ja, u mag spullen retourneren. Het kan namelijk gebeuren dat u het verkeerd heeft besteld of dat het niet aan uw verwachtingen voldoet. U moet wel altijd eerst contact opnemen met SKW-opleidingen: info@skw-opleidingen.nl of via whatsapp op 06-19136931. Wij vertellen u dan op welke wijze de materialen retour gestuurd kunnen worden. Maatwerk zoals bedrukte artikelen en kleding kunnen niet geruild worden. De artikelen moeten wel voorzien zijn van de originele verpakking. Wij hanteren een termijn van 14 dagen na ontvangst van de goederen.

Kan ik een bestelling annuleren of wijzigen?

U kan de bestelling binnen 14 dagen annuleren. De materialen moeten dan ongebruikt zijn. Dit geldt niet voor maatwerk zoals bedrukte kleding of andere artikelen. Voor wijzigen geldt ook een termijn van 14 dagen na ontvangst van de goederen. Als u zich bedenkt en nog wat wilt bijbestellen zullen we proberen dit toe te voegen aan uw lopende bestelling. Wij proberen de orders vaak op dezelfde dag te verzenden, mocht uw bestelling dan al weg zijn dan maken we een nieuwe order. Voor wijzigen en annuleringen neemt u contact op met info@skw-opleidingen.nl of whatsapp 06-19136931

Ik heb gekozen voor Ideal en mijn betaling afgebroken of gecancelled?

U heeft waarschijnlijk wel een bevestiging van uw bestelling gekregen maar uw betaling is niet afgerond. Uw order wordt uit onze database verwijderd en niet uitgeleverd. U kan uw bestelling opnieuw plaatsen en eventueel voor een andere betaaloptie kiezen.

Ik heb gekozen voor betaling via overboeking, hoe werkt dat?

U heeft een bevestiging van de bestelling ontvangen, waarin het totale orderbedrag inclusief btw en verzendkosten staat. Dit bedrag maakt u over op rekeningnummer Rabobank NL86RABO0131760882 tnv SKW-opleidingen onder vermelding van het factuurnummer. Als uw betaling binnen is dan wordt uw order verstuurd. Let op, het kan zijn dat wij de betaling pas later zien waardoor uw bestelling niet direct verstuurd kan worden.

Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?

Uw pakket wordt verstuurd met de pakketdienst. Mocht er niemand aanwezig zijn op het afleveradres dan wordt een kaartje achtergelaten door bezorger. Via de aanwijzingen op het kaartje staat hoe u contact kunt opnemen met de bezorger.

Afhalen bestelling

Als u de bestelling liever wilt afhalen dan is dat geen probleem. U kunt bij ons betalen met PIN.